Over de ISBN nrs:
Sommige ISBN beginnen met 978... Dit is een 13 cijferig ISBN. De nummers die beginnen met 90...zijn tien cijferige ISBN nummers.
Dit maakt voor de aanschaf niets uit hoor. Je kunt ze het beste zoeken op de 90... (dus de tien cijferige) dan vind je ze wel tweedehand.
Op bijvoorbeeld Bol.com kun je sommige boeken niet vinden op de dertien-cijferige ISBN.
Nog een tip: maak je niet te druk over de 'zoveelste druk'. De verschillen zijn minimaal! Een verschil kan bijvoorbeeld zijn dat de hoofdstukken anders zijn ingedeeld. Of er is een bladzijde met illustraties bijgekomen. Wat je kunt doen als je toch stof moet weten wat er in de nieuwere druk staat (zal denk ik niet gebeuren hoor)? Kijk op de pabo in de OWP (bibliotheek speciaal voor pabostudenten). Hier staan ook alle studieboeken. Je kunt dan de bladzijde die je nodig hebt gewoon kopiëren.
Zo heb ik een (hele!) hoop kosten bespaard.
Toevallig dat ik bij dit topic keek want ik wil mijn pabo boeken te koop zetten voor een zeer zacht prijsje. Ik zal een topic openen en kijk maar of je iets nodig hebt